Lesley Teare - Floral Sampler SAL 1/3

01 mája


Verím, že väčšina prežila dnes krásny a slnečný voľný deň ako ja. Vybrali sme sa trochu relaxovať do Piešťan, čo je aj dôvod, prečo píšem príspevok až teraz. Vlastne s ním meškám takmer týždeň... Celý mesiac to vyzeralo nádejne a posledný týždeň pokazím a oba príspevky vynechám. Minulú sobotu som sa totiž zúčastnila 40. ročníka Pochodu HP (o čo sa jedná, som tu písala napr. pred rokom) a trochu mi to urobilo škrt cez rozpočet, čo sa voľného času týkalo. A keďže som sa snažila dohnať zameškané, trochu som sa vyšťavila ponocovaním  a pravdu povediac sa mi do fotenia a písania už ani veľmi nechcelo a odložila som príspevok na dnes.

Nemám ani úvodný príspevok k tomuto kvetinovému SAL od Lesley Teare, kde by bol samotný rámik. Bola som v tom, že to mám nafotené a pustila som sa do vyšívania. Nuž, nemala som, ale to nevadí. V porovnaní so Sunbonnet Sue, toto SAL nemá obrázky lemované, ale za to detaily ako motýle, či včielky, typické pre dizajny od Lesley, nechýbajú. Poďme teda na jednotlivé mesiace, ktoré som opäť vyšila všetky doteraz publikované naraz.



Január - Orlíček


Február - Zvončeky


Marec - Ruža


Apríl - Náprstník



Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.