Narodeninová pohľadnica s bicyklom

08 mája


Pred nejakou dobou som dostala ako darčeky výseky a drobnosti do Mary zo Scraptime/Yaycraft. Keďže ešte stále nemám mašinku na vyrezávanie, tak si ich všetky tak trochu "škrečkujem". Keď som po dlhom čase išla vyrábať pohľadnicu k narodeninám našej kolegyne, padli za obeť prvé dva výseky. Keďže sme sa dozvedeli, že dostala nový bicykel a jeden bol zhodou okolností aj medzi výsekmi, tak bolo viacmenej rozhodnuté.

O papieroch som ani veľmi nešpekulovala. Kúpila som si tri úžasné sady papierov a jednu som sa rozhodla hneď využiť. Ako je už o mne známe, v pohľadniciach preferujem jednoduchosť, takže bez veľkých rečí a lámania si hlavy (dobre, trochu som si ju lámala, či natočiť vľavo, vpravo...) bola o chvíľu na svete. K pohľadnici som doladila aj obálku, dovnútra otlačila pečiatku a blahoželanie bolo kompletné.

Bolo náročné potajomky ju vyťahovať a obiehať kolegov, aby hodili autogram, ale podarilo sa to, pohľadnica bola úspešne odovzdaná. Btw., vidím ju vždy, keď sa pozriem vľavo, čomu sa vždy poteším. Vystavuje ju totiž na svojej nástenke 😉.


Použila som:
sada papierov 6x6 "Celebration" (Mintay by Karola)
výseky bicykel, známka
obojstranná lepiaca páska, lepidlo, rezačka papiera, biely výkres
kraft papier
srdiečková vysekávačka (Martha Stewart Heart Lace Punch)
atramentová poduška IZINK, Hot Pink (Aladine)
gumenná pečiatka "Všetko najlepšie"







Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.