Lesley Teare - Sunbonnet Sue SAL 1/3

19 apríla


Je to neuveriteľné, ale stihla som to! Je to síce len polovica, ešte ma čaká jedno SAL, ale aj tak, neverila som, že sa mi to podarí. Cez víkend muselo ísť všetko bokom a venovala som sa len tomuto SAL od Lesley Teare.


Keďže som nechytila vlak a príspevky s jednotlivými mesiacmi tak nemohli pribúdať, rozhodla som sa, že budem prispievať takto hromadne so štyrmi mesiacmi. Rozhodla som sa, že najprv vyšijem všetky obrázky a potom som ich budem lemovať. Pri tomto vyšívaní som už ale zhodnotila, že potrebujem inú kanavu, nie túto drobnú, lebo pri hustejšom lemovaní a francúzskych uzlíkov z toho vzniká trochu guláš.

Takže tu sú jednotlivé mesiace vo väčšom.

◠▫◡❆ JANUÁR ❆◡▫◠



◠▫◡❆ FEBRUÁR ❆◡▫◠



◠▫◡❀ MAREC ❀◡▫◠



◠▫◡❀ APRÍL ❀◡▫◠



Tak snáď o týždeň s druhým mojím restom. Aj keď tentokrát to bude náročné, lebo sa v sobotu chystám na celodennú turistiku.

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.