Veľkonočné pohľadnice 2018 (časť 1)

29 marca


Už som ani nedúfala, že sa mi podarí pripraviť tento príspevok. Okolností je viacero a jedna z nich bola tá, že sa mi v tomto prípade strašne nedarilo niečo vytvoriť. Niečo ako zlá konštelácia hviezd. Išlo ma z toho rozhodiť. Ale nejako sa to podarilo dotiahnuť do konca a som tu aspoň s touto trojicou pohľadníc.


Na prvú pohľadnicu som použila digitálnu pečiatku, ktorú som následne vyfarbila. Ani by ste neverili, aké problémy mi spôsobilo vyfarbiť to vajíčko, ktoré v konečnom dôsledku vyzerá ako "galaxy", ale dorobiť tam hviezdičky gélovým perom pri tom, ako sa mi nedarilo, som si už netrúfla. 


Použila som:
♥ rezačka papiera Olympia (Lidl)
♥ biely výkres
♥ obojstranná lepiaca páska
♥ dizajnové papiere (Crelando)
♥ dizajnové papiere (Tedi)
♥ vysekávačka "Scaloop circle" (dpCraft)
♥ digitálna pečiatka (Etsy, PinkGemDesigns)
♥ atramentová poduška Versafine, Onyx black
♥ cling pečiatka "Veselú Veľkú noc"
♥ akrylový blok
♥ farebné ceruzky (Koh-i-Noor Plycolor, 72)



Papiere a vajíčko použité pri tejto pohľadnici sa tu objavili už minulý rok, kedy táto sada papierov hrala hlavnú úlohu. Hrozne sa mi táto sada papierov páči, narazila som na ňu v Lidli aj tento rok a kúpila som si do zásoby. Táto pohľadnica mi dala inšpiráciu k ďalšej pohľadnici, na ktorú mi už ale nezostal čas.


Použila som:
♥ rezačka papiera Olympia (Lidl)
♥ biely výkres
♥ obojstranná lepiaca páska, lepidlo
♥ sada papierov "Spring folding sheets" (Crelando)
♥ vysekávačka "Doily craft punch" (dpCraft)
♥ výrez vajíčko (Optys kretiv)
♥ vysekávačka "leaf", veľkosť L (Efco)
♥ výsek Original Collection, SD009 (Eno greeting)



Tretia vznikla náhodne, hrozne som chcela použiť na jednu kraft papier. Z nedostatku času už nebolo možné veľmi špekulovať, takže som pri jej vytvorení použila vyfarbenú verziu digitálnej pečiatky. Ešte mi zostali tri obrázky, takže ak sa podarí, možno bude druhé kolo pohľadníc, ak nie, spolu s inšpiráciou spomínanou pri predchádzajúcej pohľadnici si ich odložím na budúci rok.


Použila som:
♥ rezačka papiera Olympia (Lidl)
♥ biely výkres
♥ obojstranná lepiaca páska
♥ dizajnové papiere (Tedi)
♥ kraft papier (Otavius)
♥ okrajová raznica (dpCraft)
♥ digitálna pečiatka (Etsy, PinkGemDesigns)



Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.