Love Message

19 septembra


Nikdy som nebola na slohy, o čom svedčia moje skromné texty, no o čo ťažšie sa skladajú dokopy písmenká, keď sa vám v hlave krúti toľko myšlienok, ktoré vás ťažia. Dnes ráno som mala veľmi nepríjemný zážitok a odvtedy stále premýšľam, čo sa to stalo s ľuďmi. Dnes budem potrebovať asi poriadnu dávku tvorenia, aby som sa odreagovala 😊.

Táto pohľadnica vznikla veľmi spontánne, našťastie v lepšej nálade, ako mám teraz a rozhodla som sa pri nej pre minimalistický vzhľad. Táto farebná kombinácia sa mi tak veľmi páčila, že ešte jednu takú tu čoskoro uvidíte.  Aj napriek tomu, že ružové kombinácie nie sú moja extra obľúbené. Och, ako ma to pečiatkovanie začalo baviť. Asi si čoskoro budem musieť rozšíriť moju zbierku pečiatok 😊.



Použila som:
♥ rezačka papiera (Fiskars)
♥ ryhovacia podložka "Mini scoring board" (Martha Stewart)
♥ biely výkres
♥ sada papierv (Tedi)
♥ obojstranná páska, nožnice, pravítko, ceruzka
♥ akrylový blok
♥ atramentová poduška (Versafine, Onyx black)
♥ srdiečkové pečiatky (Efco)
♥ sada pečiatok (Pink Fresh Studio)




Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.