Jesenné svietniky (Fallspiration #1)

21 septembra


Prvý jesenný deň je už zajtra a ja dnešným príspevkom zahajujem sériu podobnú tej jarnej 😊. Budem tajne dúfať, že všetko sa podarí, ako sa má. Jeseň, hlavne tá skorá, je popri jari moje obľúbené ročné obdobie a ja jej mám v pláne venovať päť dielov tejto série a plus kopec iných vecí a dve halloweenske.
Začínam mojimi obľúbenými svietnikmi z pohárov, ktoré som sa rozhodla spraviť na rôzne obdobia v roku, aby som mohla podľa situácie zmeniť dekoráciu. Už ste tu mali možnosť vidieť vianočné a valentínske, teraz prichádza rad na jeseň.


Potrebujeme:
❦ poháre od jogurtu
❦ jutová stuha
❦ obojstranná lepiaca páska
❦ nožnice
❦ jesenné dekorácie
❦ lepiaca pištoľ
❦ sviečky








Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.