Klaudia a Juraj

03 augusta


Dnešný príspevok patrí ďalšiemu svadobnému scrapbookovému obrázku. Obávam sa, že už je na čase nakúpiť si do zásoby aj iné svadobné výseky, pretože sa opakujem. Celkovo aj môj plán a predstava boli úplne iné, ružové, no potom som videla svadobné oznámenie a celé som to zmenila a nechala som sa ním inšpirovať. Nabudúce skúsim nevymýšlať a budem sa držať svojho plánu 😄. Ešteže išli kvietky odlepiť, poistila som si ich totiž ešte Pattexom, aby neodpadli. Na konci príspevku uvidíte aj výsledok v neutrálnych farbách. No a ružovú verziu v ďalšom svadobnom príspevku 😊.

♦ ♦ ♦

Today's post belongs to another wedding scrapbook picture. I think it's time to buy other wedding chipboards because I little bit repeat myself. Overall, my plan and idea were totally different like this colorful result. I planned pink design with roses but then I saw the wedding invitation. It inspired me and I changed it all. I think I shoudn´t try and I should have created my pink idea 😄. Later I changed at least flowers and neutral version of picture is at the end of this post. Well, I will show you a pink version in another wedding blog post 😊.


Použila som:
♥ zlatý embosovaný papier (?)
♥ strieborný embosovaný papier (?)
♥ sada dizajnových papierov (Tedi)
♥ výsek nevesta a ženích "The One" (Scrapiniec)
♥ výsek "Mr & Mrs" (Wicynanka)
♥ motýľová filigránová vysekávačka (Crelando)
♥ vysekávačka Lace Heart (Martha Stewart Crafts)
♥ mix farebných papierových kvietkov - zelené, modré, ružové (?)
♥ cédrové listy (ScrapBerry´s)
♥ ružové lístky
♥ zlaté písmená a čísla (Z-Design)
♥ lepidlo, nožnice, ceruzka
♥ rámik Ribba 25x25 cm (Ikea)











Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.