Room Tour

08 augusta


Keď už sa to začína rysovať, tak mi napadlo, že by bolo fajn ukázať miesto, kde tvorím. Nie je to celkom len "crafty room" zaprataná všetkým možným materiálom, ale moja tyrkysová izbička slúži aj ako pracovňa, šatník a "beauty room".
Veľmi som túžila po takom priestore a teraz ho konečne mám. Aj keď možno nie je úplne podľa mojich predstáv, ale aspoň existuje. Stále som niečo menila, postupne dopĺňala, ani to sem nedám všetko, aj bez toho tu je obrázkov dosť. Nachystajte si kávu, či čaj, pohodlne sa usaďte, pozývam vás do svojho kráľovstva.

Začíname.

Najväčším tŕňom v oku mi je a bol nešťastník roldor. Mala som už vybraný nábytok, tešila som sa a potom to prišlo... V dvoch spálňach dva roldory, ale aké. Podľa môjho vkusu nepekné a odfláknuté. Oba boli do L-ka, približne rovnaké, oba poskytovali nielen veľa úložného priestoru, ale aj zaberali veľa miesta v izbe. Takto nejako...


Že pôjde preč zo spálne, to bolo jasné. Tam bolo rozmiestnenie úplne na hlavu. Čo sa týkalo mojej izby, musela som spraviť kompromis a vzdať sa svojho vysnívaného nábytku a nechať tam tú obludu, pretože do spálne nešli žiadne skrine, len komody. Čo sa týka toho nešťastníka, som rozpoltená, lebo vážne toho veľa pohltí, mám vysnívaný dvojradový šatník, ale aj tak mu to na kráse nepridá. Prvý krok teda bol, že sme ho celý rozobrali. Nebudem klamať, že sme sa pri ňom narobili ako kone, lebo bol strašne ťažký.



Áno, tento odtieň bol u mňa, nie, neprichádza do úvahy v žiadnom prípade. Takže po vymaľovaní sme poskladali upravenú verziu a vymenili bočné dosky a dvere za sivé. Samozrejme, kratšiu časť sme už späť nemontovali.



Ďalším tŕňom v oku je nezmyselný výklenok za dverami. Že je to v projekte, je jedna vec. Že je to takto nezmyselne zakreslené v projekte, je druhá vec a že sa to pri realizácii dalo posunúť do normálnej polohy, je tretia vec. Pre Kristove rany, prečo, prečo to tam takto niekto nakreslil, ten dom musel projektovať architekt a určite tam rátal s nejakou vstavanou policou alebo nejakým architektonickým nezmyslom, to oni radi. Z druhej strany je chodba a keby bola priečka pekne zarovnaná v tejto izbe, na chodbe by som ten priestor pekne využila. 


Už som to nevydržala a u známeho sme si dali spraviť police. Keďže som už mala vybratú stoličku, nechala som ich v prírodnej farbe a dokúpili sme len biele konzoly. Ešte by sa jedna dole hodila, ale kvôli zásuvke to už nebolo možné.

Zredukovaná zbierka Kittiniek na vrchnej polici je už o polovicu menšia. Pochopiteľne, obe vrchné police sú takto obsadené len dočasne, kým sa tam nedostanem s knihami. A tomu verte, že sa tam dostanem, ešte mi aj opäť priestor bude chýbať 😳.


Keďže polica stála prázdna, ja som sa zrazu rozhodovala, či tam dám zakladače a krabice a uložím tam pomôcky alebo tam dám dekorácie. Do nejakého vystavovania sa mi nechcelo, niekto tam musí aj upratovať 😁. Na druhej strane som tam skúsila dať krabice a zakladače a vyzeralo to v mojich očiach nie moc pekne. Takže som sa vybrala do Trnavy a Pepco, Tedi a KIK si zarobili. Aké šťastie, že mali práve doplnky do tyrkysovej izby 😊. Upratuje sa to našťastie ľahko.



Ponechala som si v rámiku zatiaľ obrázky, čo tam boli. V rohu síce straší rozmer, ale už sa pracuje na hľadaní nových obrázkov podobného typu (rozumej, je to na "to do" liste). Rámik je z Pepca, podnosy, hrnček, poháre s viečkom a tyrkysové čipkované poháre tiež. Malý pohár s kvietkami je diy váza z jogurtového pohára. Pohár a svietnik nižšie sú rovnako z Pepca a naplnené sú dekoračným kameňom z Tedi. Obrázok v rámiku a ďalšie dva ešte nižšie vznikli z kreatívnej sady papierov Crelando (vľavo dole). Biele čipkované poháre nie sú nič iné, ako kvetináče s miskami z Ikea. Košíky s omaľovávankami a pastelkami sú z KIK. 






Na stole som toho veľa nechcela, aj tak sa mi zdá, že je tam toho dosť. Lampa je z Lidla, kúpila som si veľmi dávno ešte na fotenie nechtov, stôl a stolička z Jysku. Rastlinka na stole musela byť a je to Kávovník arabský z OBI. Obrázok nad stolom je tiež vytvorený zo sady Crelando. Police sú z OBI.





Kvietky sú z Jysku a uložené sú v debničke z Tedi. Obrázok "Hello" je z Pepca a dorobila som mu zlatú paspartu. Obrázok vpravo je diy koláž obrázkov. Teraz je tam už samozrejme augustová 😊. Mačička je od Marcelky a bola to prvá dekorácia, ktorú som si do izby kúpila.


No a asi by bolo fajn ukázať skladovanie. Keďže toto je handmade blog, ostatné časti len tak okrajovo a zameriam sa hlavne na časť roldoru, kde mám uložené pomôcky. Pôvodne to bola len policová časť, ale prehodili sme do nej zásuvky a nakoniec sme k nim pridali ešte zásuvky z druhého roldoru. Keby som vedela, že sa mi tak rozrastie zbierka papierov, vyzeralo by to trochu inak, ale nič nie je nemožné a môže sa to stať 😊. Keďže som nemala kam uložiť moju "komodu" s mulinkami, musela byť jedna časť vyššia. Po prerobení police vedľa nej prišla tlačiareň. Trochu nepraktické, viem, musím ju vybrať, keď chcem tlačiť, ale zase toho až tak veľa netlačím, takže... Plánujem dať nad ňu nejakú policu, teraz je tam ten priestor trocha nevyužitý.


Hore mám zakladače (aj vzadu). Väčšinu obsahu tvoria časopisy a predlohy na vyšívanie. Potom mám boxy (Lidl) s vecami na scrapbook a za nimi korálky a veci na výrobu bižu. Na samostatné papiere a výkresy som si v KIK kúpila regále a vypĺňajú priestor nad boxami. Pod touto policou mám zvyšné veci na skrapbook v dózach (Lidl), munlinky Anchor a DMC zvlášť (zásuvkové boxy z Kauflandu) a vzadu mám diáre, poznámkové bloky atď. Všetko je priehľadné, takže nemám na ničom menovky, lebo vidím pekne, čo tam je. Horšie je to už so zakladačmi, s tými je to ako lotéria.




Ako mi čo pribúdalo, tak sa ich obsah menil. Dobre teda, že som si tam nenalepila hneď pri ich prerábke menovky 😃. Skladujem v nich papierové sady, vysekávačky, pečiatky, extra rámiky, nálepky a veci na maľovanie.


Stredná časť patrí doplnkom a krajná je šatník. Moja kopa oblečenia a bižu asi nie je pre tento blog dôležitá, takže tieto dve časti si nechám pre seba. Na strednej sa navyše ešte bude pracovať.

Prechádzame do časti, kde bola kratšia noha L-ka. Keď som plánovala túto časť, môj beauty blog ešte nejako prežíval a myslela som, že dokážem popri práci šéfovať obom. Áno, tie dve komody sú plné kozmetiky a doplnkov. V stolíku uchovávam denne používané produkty. Taburetka je z Tempo Kondela. Obrazy sú diy a vytvorila som ich z darčekových tašiek a z "Fann info" 😏. Studnička, ktorá ukrýva papierové servítky, je vlastná výroba. Krabice, tácka a bonsaj sú z Tedi. 



Plastové stojany na kozmetiku mám z Jysku (tu, tu a tu)a z Tedi. Poháre sú z Ikea. Plastové misky v zásuvkách sú z OBI.




Isto to ešte nekončí, ešte chcem nový luster, chcela by som nejaký koberček a možno pod okno nejakú lavicu, kreslo alebo stolík, ktorý budem mať len na tvorenie a fotenie. A možno z toho vyrastiem a spravím z izby obrovský šatník s Ikea šatníkovým systémom 😃.


A takto to vyzerá u mňa v izbe večer a touto fotkou svoj dnešný príspevok končím 😊.

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.