Pohľadnica Mirabelle If Only

01 augusta


Keď je niečo, čo veľmi rada na Youtube sledujem, tak je to cardmaking. Ja sa mu až tak veľmi nevenujem, ale mala by som, je to fajn relax a ešte aj vytvoríte originálne prianie. Hoci k tomu, čo momentálne vo videách obdivujem, mám ešte ďaleko, snáď raz tréningom pomaly k tomu dospejem. Zopár veľmi jednoduchých pohľadníc sa tu na blogu už síce mihlo, ale je čas posunúť sa na vyššiu priečku. A niektoré hotové možno trochu vylepším, ak to bude možné 😏.

♦ ♦ ♦

When it´s something what I love to watch on Youtube, it's cardmaking. I create cards very rarely  but I should to do it more.  It's nice relax and I can to create an original greeting. Even though I still have a long way to that which I admire the most (stamping + coloring + cutting). I know,  it´s all about practice. I have on my blog some simply cards  but it's time to move  to the higher level.  And  if it´s possible, some finished cards could be slightly improved 😏.


A tak v rámci zápalu tvorenia, vzniklo toto prianie s motívom Mirabelle a rozmerom 15x15 cm. Mirabelle a Gorjuss sú moje obľúbené postavičky od Santoro London, už sa tu objavili v diárových príspevkoch, pohľadnica bola teda otázkou času a Gorjuss ju bude onedlho nasledovať. Ako hlavný motív som si vybrala Mirabelle "If Only". Ešte som premýšľala o pečiatke, či už na vrch pohľadnice, alebo dovnútra, ale ešte neviem, pri akej príležitosti pohľadnica poputuje ďalej a tak som to ešte nechala otvorené.

♦ ♦ ♦

So... I had very „craftastic“ weekend and I created and trained with my craft supplies. This card with Mirabelle motif and the size of 15x15 cm is one of that projects. Mirabelle and Gorjuss are my very  favourite figures by Santoro London. I already  showed  them in my planner articles. Now I created this card with Mirabelle and Gorjuss will follow her very soon. I chose Mirabelle "If Only" as main motif. I thought about some stamping but I still don´t know what to chose. I let´it open and I will use some stamp when I will know a reason of using 😏.


Použila som:
 ♥ rezačka papiera (Fiskars)
♥ sada papierov (Studio Light Paper Pad)
♥ biely výkres
♥ sada papierov (TEDi)
♥ sada papierov (TEDi)
♥ vysekávačka „scaloop circle“ 2,5 cm (Xcut)
♥ vysekávačka „scaloop circle“ 3,7 cm (dpCraft)
♥ rohová vysekávačka (Efco)
♥ Dye Izink, odtieň Thé (Aladine)
♥ aplikátor na nanášanie atramentu (Aladin)
♥ obojstranná lepiaca páska
 ♥ obrázok Mirabelle






Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.