Lesley Teare - Teddy SAL (July)

30 júla


Už som ani nedúfala, že medvedíka stihnem pridať ešte v tomto mesiaci, ale asi sa stal zázrak. Tento víkend som mala veľmi lenivý a aj napriek tomu zase preletel rýchlosťou vetra. Spravila som síce jednu pohľadnicu, aj som trénovala pečiatkovanie + vyfarbovanie (tentokrát pastelkami), aj som konečne olemovala výšivku, ale aj tak nič moc, čo sa produktivity týka. A za všetko môže kniha, ktorú práve čítam a neviem sa od nej odtrhnúť (Firma od Johna Grishama) 😊.

Najvyšší čas teda podeliť sa s júlovým medvedíkom od Lesley Teare zo série Teddy SAL. Už dnes večer, či zajtra očakávam predlohu na august a už teraz som netrpezlivá, čo nám Lesley pripravila po tomto malom rozkošníckom rybárovi. A popri tom sa budem pomaly chystať na ďalší pracovný, tentokrát horúci týždeň. Jasné a potom znova čítať, až kým nezaspím 😊.

P.S.: Na ďalší týždeň mám nachystané dva príspevky.





Pekný zvyšok nedele!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.