Skladacia pohľadnica

27 júla


Zabudla som si nielen vypnúť, ale aj prestaviť víkendový budík. A tak som vstávala veľmi zavčasu, ako na výlet týždeň predtým. Nevadí, aspoň som toho viac stihla 😊. Bola som pevne rozhodnutá, že budem cez víkend tvoriť. Kopec vecí v skrini a robota stojí. Keďže na Instagrame ma predtým veľmi zaujala pohľadnica a na blogu bol aj sľubovaný návod, nechala som sa teda inšpirovať blogom Scraptime a vytvorila som vlastnú verziu tejto skladacej pohľadnice.


Presne ako je na blogu napísané, vyzerá zložitejšie ako v skutočnosti je. Mojím najväčším problémom je vybrať vždy papiere, či už sa neviem rozhodnúť, alebo hľadám iný, lebo tento je strašne krásny a nechcem si ho ešte minúť, lebo mám len jeden 😃. 


Použila som:
♥ rezačku papiera (Fiskars)
♥ rezaciu podložku (XCut Cutting Mat)
♥ ryhovaciu podložku (Martha Stewart Mini scoring board)
♥ farebné výkresy
♥ sada papierov Happy Birthday DSM001 (EnoGreeting)
♥ sada výsekov Original Collection SD001 (EnoGreeting)
♥ sada výsekov Original Collection SD004 (EnoGreeting)
♥ obojstranná lepiaca páska
♥ pravítko a ceruzka
♥ sada razníc Motýle (Efco)
♥ pečiatky (Stamper Anonymous Jim Holtz Collection, Simple Sayings CMS155)
♥ zlatá atramentová poduška (VersaColor, 91 Gold)






Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.