♡ Stitching Heart Cards ♡

12 februára


Dnes tu mám ďalšiu inšpiráciu k Valentínovi. Keď som premýšľala o nápadoch a ich realizácii, spomenula som si na vyšívanie na papier niekedy na prvom stupni základnej školy. Už si ani presne nepamätám, čo to bolo, ale myslím, že to bola nejaká záložka do knihy.
A ďalší bod bol na zozname. Spravím pohľadnicu. Keď som vyrábala šablónu, spravila som rovno štyri štýly a tak z jednej pohľadnice sú nakoniec štyri.

Celý postup výroby si môžete pozrieť v nasledujúcom videu.


Použila som:
♡ výkresy
♡ farebné výkresy (Lidl)
♡ rezačka papiera (Fiskars)
♡ melírovaná perlovka (Primona a Puppets)
 ♡ obojstranná lepiaca páska
♡ pravítko, nožnice, ihla
♡ vzorované papiere (Tedi)
♡ farebné papiere (Lidl)
♡ šablóny (tu a tu)









Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.