♡ Srdiečkové svietniky ♡

07 februára


Medzi valentínske inšpirácie som zaradila aj tieto svietniky z pohárov, ku ktorým ma inšpirovali vlastne tie, ktoré som robila počas adventu.

Chcela som napísať, že tentokrát som ich robila jednoduchšie, ale keď si uvedomím, ako som robila srdiečka a že som čipku musela lepiť, tak sa to možno aj vyrovnalo tým zimným. Nezohnala som totiž farebný lepiaci papier a tie zvyšky, čo som mala niekde doma sa mi nechcelo hľadať. Pásky sa práve najlepšie nevysekávajú a tak to bolo takto spraviť oveľa jednoduchšie


Použila som:
♡ pohár od jogurtu z Lidla
♡ trblietavé washi pásky (Ševt)
♡ vysekávačka (Creative Panta Rhei)
♡ čipka (KIK)
♡ lepiaca pištoľ (Creative Panta Rhei)
♡ čajové sviečky (IKEA)

A tu je postup...








Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.