◈ Galaxy Love Diamond ◈

09 februára


Pripravila som si na február niekoľko inšpirácií a ako obvykle nestíham publikovať. V niektorých prípadoch som sa neskoro rozhodla a nestihla som spraviť objednávku a už nemôžem dlhšie čakať. Aj pri výrobe tohto obrázku mi ešte čosi chýbalo, ale pri úprave fotiek a videa som zistila dva nedostatky a chýbajúci element už akosi nie je dôležitý.

Dnes vám prinášam inšpiráciu na DIY obrázok, ktorý si vyrobíte do hodiny a ešte budete mať aj vlastnoručne vyrobený darček. Nie len kvôli Valentínovi, ale kľudne aj na výročie, či len tak. 
Diamant mal byť pôvodne srdce, o čom svedčí aj použitá šablóna, ale srdiečok ešte tu zopár bude, takže to, že som sa pri lepení pásky pomýlila, mi až tak veľmi nevadí. A keby ste veľmi chceli srdce, jednoducho nevyplníte horný stredný trojuholník (čo vlastne bol pôvodný zámer).


Prevažná väčšina použitých vecí pochádza z Tigra, šablónu som si vyrobila sama a tu je dostupná k sťahovaniu. Miesto špongíí, ktoré tu mám, sa dá použiť obyčajná nastrihaná špongia na riad a priznám sa, že s tou sa mi aj lepšie farba nanášala. Popravde, už mi visia dva galaxy obrázky na stene, no nedokopala som sa stále k príspevku. Kto nemá bodkovač, môže použiť hlavičku špendlíku.

Použitý materiál:
◈ blok papierov na maľovanie (Tiger)
◈ šablóna (tu)
◈ pravítko a ceruzka
◈ washi páska 6 mm (Tiger) a nožnice
◈ orezávatko
◈ akrylové farby (Tiger) a paleta
◈ špongie na nanášanie farby
◈ bodkovač na nail art

A ako sa dá takýto jednoduchý a rýchly obrázok spraviť vám ukážem v nasledujúcom videu.





Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.