♡ Fizzy Moon - Heart to Heart ♡

14 februára


Neviem, ako sa volá tento dizajn (kdesi som videla With love), takto ho nazvali v časopise 365 CrossStitch Designs (2016), z ktorého ho mám. Koncom roka som si povedala, že tento rok by som nemala flákať vyšívanie a v spomínanom časopise som si poznačila obrázky, ktoré by som chcela vyšiť, aby jeho zdĺhavá cesta z UK nebola zbytočná. Samozrejme vrátane mojich restov. Viacmenej je tomto časopise zastúpený celý rok, nachádzajú sa tu dizajny pre rôzne časti a sviatky roka. Objednala som si ho aj na rok 2017 a včera šťastlivo dorazil ku mne. 

Tento prvý obrázok som zobrala celkom zodpovedne a patrične som s ním otravovala na Instagrame, uvidím, ako to dopadne s ostatnými 😃. Na fotkách inak môžete vidieť originálneho medvedíka Fizzy Moona.





Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.