Húsky na jazere

18 augusta

December 2002 :-)
Prechádzala som si fotky obrázkov, ktoré tu ešte nemám a narazila som na tento. Vybrala som si ho z čisto nostalgických dôvodov a pekných spomienok na časy, keď sa mi ani nesnívalo, ako to všetko dopadne. Okrem toho bol jeden z tých, keď som sa vyšívaniu začala venovať viac. Húsky, ktoré sa perú na jazere pri mlyne, som si vybrala pôvodne ako darček pre ženu, ktorej vášňou bolo zbierať všetko s motívom husičiek. Motív pochádza z časopisu Dorka (časopis Dorka 11/2001), obrázok som vyšívala neuveriteľných 13 rokov dozadu a doteraz si pamätám, ako som sedela pod vianočným stromčekom a párala kus neba, ktorý som zle vyšila :-))). V tom čase som na vyšívanie nepoužívala mulinky, ale perlovky. Moja zbierka pozostávala zo zopár kúskov klbiek, ktoré som si kúpila na tieto tri vankúše a pre zvyšok som si chodila k mame do krabice :o)

Koníček, ktorý bol mojím odreagovaním popri učení sa na skúšky sa stal mojou vášňou a dnes moju zbierku rozhodne netvorí len zopár klbiek, ale aj pekných pár metrov muliniek (ktoré bývajú tu) a okolo 150 vyšitých motívov. 

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.