Irish You a Lucky Day!

17 marca


K zelenej sove som si pripravila ďalší patrikovský príspevok. Jednoduché štvorlístky, ktoré môžu poslúžiť pri hociakej inej príležitosti. Dizajn pochádza z časopisu Rico Design nr. 44, pôvodne tam bola ako pohľadnica s nápisom "Viel glück", no ja som si to prispôsobila po svojom :-). Farby som vybrala zo svojej zásoby, po dlhom čase som prevetrala perlovky, vymenila som nápis za vlastný a farby som si tiež trochu prehádzala. Pôvodne mali byť kvetináče olemované čiernou farbou, no ja som to nakoniec neurobila, lebo vybrané farby urobili taký pekný kontrast, že som to nechcela rušiť čiernou farbou. Náhodou mám zlatý rám, dobre poslúžil, len toho kominára som si mohla odpustiť :-D. Obrázok má veľkosť 55x80 krížikov, bola to cca 18 hodinová záležitosť aj s páraním, som sa trochu sekla o dva krížiky :o).







Ak si odmyslíte začiatok nápisu, ktorý mi napadol pri tejto príležitosti, rada si prispôsobujem slová na takéto slovné hračky, tak to platí aj pre vás ostatných :-).

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.