Program na 2015

28 januára


Keďže tento rok som si nenachystala žiadny projekt, tak pridám aspoň zopár mojich cieľov na tento rok. Jasné, mám v pláne aj nejaké tie pohľadnice, viac mačičiek od Margaret Sherry, niečo od Bothy threads, všetko však závisí od času a zháňania predlôh a nebudem to sem všetko dávať, aby som sa na konci roka hanbila čo najmenej :-D. No aspoň zopár hlavných bodov, aby som mala motiváciu pracovať. Ku každému bodu pridávam aj nejaké tie odkazy, kde sa vyskytujú obrázky. Je ich viac, ale pochopiteľne sem nebudem pridávať všetko. Okrem vyšívania tu budú aj iné veci, ale vyšívanie zaberie podstatne viac času ako zvyšok, takže je treba určiť si hlavné body programu :-). Čo som si teda vybrala...


Valentina Sardu- Ladybug & Daisy (Ajisai Designs)

(1) (2) (3) 

Dostala som túto krásnu predlohu po tom, ako som sa po vytvorení veľkonočných pohľadníc zamilovala do "blackworks". Rada by som pridala miesto, odkiaľ je, ale v dôsledku porušovania autorských práv vlastníci stránky zablokovali prístup okrem iných štátov aj celej východnej Európe. Lebo v tej západnej sú všetci poctiví, že. (Update 24.4.2015: Aktuálne je stránka dostupná a lienku je možné zakúpiť si tu) Začala som na nej pracovať už minulý rok, ale potom som ju odložila. Mám v pláne pridávať sem priebeh práce.




Margaret Sherry - Culinary Cats (The Best of Margaret Sherry)

(1) (2) (3) (4) (5) (6)

Augustová výzva 2013, hanba! Zostali ako posledné. Tento rok ich už musím spraviť, lebo sa od tej hanby prepadnem. Predlohy sú z knihy The Best of Margaret Sherry (hľadať na ebay).



Margaret Sherry - Trouble & Squeaks (The Best of Margaret Sherry)

(1) (2) (3)

Pri knihe ešte zostaneme a je na čase vyšiť do Margaret aj nejaké myšky...


Margaret Sherry - Cool Cats (The Best of Margaret Sherry)

(Jar) (Leto) (Jeseň) (Zima)

...či konečne si spraviť túto tašku (keď chodím fotiť obrázky do prírody).


Margaret Sherry - Archie and Spot, Time to celebrate,  Lazy Days (The Best of Margaret Sherry)

(Archie) (Time to celebrate) (Lazy Days)

No dobre, v rámci pôsobenia v zahraničí bude aj jeden halloweensky. Pohľadnice s ježkami a letná pohodička.


Margaret Sherry - Trimming the tree (The Best of Margaret Sherry) 

(Trimming the tree)

Tento rok by som bola veľmi nerada, keby blog pred Vianocami dopadol tak ako minulý rok, takže mám v pláne aj tento obrázok.
Jayne Scholfield - Family & Live Laugh Love

(Family) (Live Laugh Love)

DMC zdieľalo obrázok, ktorý ma ihneď zaujal. To viete, že ho chcem. Aj ten so sovami! Chcelo by to pobočku e-shopu aj u nás, do kelu. Zatiaľ som si na srdce nakreslila svoju predlohu.


Lesley Teare - Birthday Fairies (Calendar 2015)
Lesley Teare pre tento rok vytvorila kalendár z motýlích víl. Sú to freebies, teda stačí odoberať a predloha si vás nájde sama cez mail. Konečne žiadne zháňanie a čakanie :-)


Cicely Mary Baker - Flower Fairies (The Rose Fairy, The Tulip Fairy, The Lavender Fairy)

(Rose) (Tulip) (Lavender)

Ja mám veľmi rada "fairies", tri mi visia nad dverami (tento a tieto). Pri prechádzaní e-shopu som si tam vybrala tri, hoci ich je vyše 20 a tvoria sériu od DMC.



(Jar) (Leto) (Jeseň) (Zima) (Montmartre) (Moulin Rouge) (Vianoce)

Toto bude najťažší oriešok. Ako veľkosťou, tak aj predlohami, teda ich cenou.
Nechala som si ich nakoniec, lebo to bude najťažšie a ktovie, či sa mi podarí tento bod splniť.

Poradie obrázkov bude náhodné a verím, že na konci roka budem odšrtnuté všetky, aj keď teda poslednými som si nie celkom istá, ale to ostatné by som hádam mohla zvládnuť, nie? :-)

A čo to ostatné? No asi by som mala popracovať na nejakom tom novom dizajne blogu. Asi by som sa mala naučiť dodržiavať plán, ktorý si na mesiac napíšem a potrebovala by som sa naučiť fotiť jedlo, aby som mohla pridávať častejšie recepty. Asi by som mala spísať zoznam restov a zahodiť staré zoznamy "to do", lebo je zrejme evidentné, že z toho asi nič nebude. A keď už mám ten super diár, tak by som mohla pridávať aj nejaké jeho update-y :-). A vrhnúť sa na macramé...

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.