Aký bol rok 2014

18 januára


Peknú nedeľu prajem!

Neviem, či je na mieste v takomto pokročilom dátume ešte niečo takéto robiť, no myslím, že dôležitejšie bolo v tomto prípade si oddýchnuť. Toľkokrát som si k tomu sadla, že už čosi neapíšem, ale písmenká neprichádzali a ja som to nechcela robiť nasilu. Aj bez toho, aby som sa namáhala píšem "blogoratúru" faktu. Ale je na čase sa už rozhýbať aj tu, to si treba priznať.

Rok tvorilo 84 príspevok, ktoré boli prevažne vyšívané, aj vďaka Projektu 2014 (nasledujúci príspevok). Občas som pridala nejaký recept, občas nejaké DIY. Čo sa receptov týka, boli by aj častejšie, ale keď ja sa neviem s tým jedlom pred a pri fotení tak pekne pohrať, aby to dobre vyzeralo. Foodblogerka by som asi byť nemohla :-D. Čo ma najviac štve, že aj napriek organizácii som veľmi často nezvládala plniť plán.


V januári som odštartovala Projekt, ktorý v ďalších mesiacoch spomínať už nebudem, spravila revíziu skrine a posunula ďalej nejaké knihy a konečne dostal priestor recept na bábovku a stojan na náramky.


Vo februári som si vyrobila pekný ihelníček, všetkým známe "Keep Calm" a vyrobila som pozdrav pre Babs, ktorá sa chystala na koncert Depeche Mode :-). A podarilo sa mi pridať aj jeden recept.


V marci som si splnila povinné príspevky, no vedľajší bol len jeden - po dlhom čase som si vyrobila zopár náušníc.


V apríli bola jar v plnom prúde a tak prišiel na rad prvý foto príspevok s jarnou tématikou. Veľká noc klopala na dvere a tak som si v rámci výzdoby spravila jeden obrázok a poslala zopár DIY pozdravov, ktoré som mohla vyhotoviť aj vďaka "freebies" od Lesley Teare. Keďže som sa začiatkom mája chystala na svadbu, vyrobila som ako darček aj jeden svadobný motív.


V máji sa tradične vyberieme do Piešťan na Kúpeľný ostrov a tak som si skúsila nafotiť obrázok tak. Tam je sirôtok neúrekom, tak mi to prišlo ako celkom fajn nápad. Vyššie spomínaná Babs oslavovala narodeniny a ako milovníčke mačičiek som jej spolu s jednou poslala kyticu kvietkov. Aj keď len vyšívaných. Máj patril aj Dňu matiek a prvému rozsiahlejšiemu reportu o Tradičných umeleckých remeslách.


Jún bol bohatý na podujatia a u mňa sa začal prejavovať zlozvyk nafotiť kopec obrázkov, no nevládať ich upraviť. Navštívili sme výstavu veteránov, Folklórne slávnosti, o ktorých som stihla napísať ešte v danom mesiaci. Vybrala som sa aj na besedu s Kristínou Mišovičovou. A prichádza na rad ďalší jarný prísevok a tentokrát Deň otcov.


Spracovať Stredoveké dni trvalo dosť dlho atak sa dostali na rad v júli. Napísala som zopár slov aj o znovuotvorení Čachtického hradu a ukázala jedny z mojich najobľúbenejších raňajok :-).


Leto obvykle patrí prechádzkam, výletom a nestíhačkám. Ale tak aspoň jeden kopaničiarksy výletný a macramé sovy. Taký bol august.


Koncom septembra som sa zúčastnila krstu Encyklopédie slovenských spisovateľov v Smoleniciach a kopla som do vrtule, aby som o tom čo najskôr aj napísala :-). okrem povinných príspevkov som pridala ešte ďalší foto - výletný kopaničiarsky s úžasným výhľadom.


Veľmi mizerný a neaktívny mesiac bol október, ja viem. Keby nebola v Lidli tá akcia na diár, ktovie, kedy by sa sem dostal. Mimochodom, čaká ho update príspevok.


November. Ešte jeden diár, teda diárik, jeho "vylepšenie" a aspoň dva jesenné príspevky. Škoda, veľká škoda toho foto jesenného :-(.


December bol veľmi kritický mesiac a príspevky som dodávala dodatočne. Hotové obrázky som chcela vyšiť počas sviatkovania na Myjave, len som si zabudla aj rámik, aj papier na pozadie. Keďže sa mi pokazil počítač, nezvládla som ani advent, ani recepty (okrem jedného). Ale aspoň tie pohľadnice byť museli.

Čo napísať k uplynulému roku. Je zázrak, že tento blog ešte píšem. A aj budem, niekde to posúvať musím a pokiaľ si to nájde aspoň niekto, tak som vďačná aj za to. Je to stále lepšie, ako si to všetko nechávať pre seba v počítači.

Čo ale s tým ďalším. Snáď sa k tomu dostanem čoskoro aj s nejakými cieľami.

Peknú nedeľu prajem!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.