Jarná vtáčia búdka (Springspiration #1)

14 marca


Kto sa teší na jar tak ako ja?

Ako som tak premýšľala, čo všetko by som mohla vytvoriť v marci, tak mi v hlave skrsla myšlienka, že si spravím jarnú sériu, ktorú som okamžite nazvala "Springspiration". Budem pridávať niečo aj na Youtube (to k dnešnému príspevku už nestíham upraviť, takže príde neskôr), tak som tomu dala anglický názov a trochu som uvažovala, že tak nazvem aj príspevky. Ale v mojom prípade to je asi jedno.

Prvým príspevkom túto sériu otvorí obrázok, na ktorý som ako hlavný prvok použila vtáčiu búdku, ktorá bola pôvodne visiacou dekoráciou. Obávam sa, že príspevok budem musieť neskôr trochu upraviť, lebo by sa mi celkom páčilo mať viac variantov (ešte som mala jednu zorovanú) a ak v Panta Rhei ešte búdky budú mať, zrejme sa neubránim a kúpim si aj ostatné ☺.  Nehovoriac o fotkách, ktoré som musela spraviť pri umelom svetle

Použila som:
✽ vtáčia búdka (Panta Rhei)
✽ scrapbookové papiere "Happy Birthday" (Enogreeting/Panta Rhei)
✽ vtáčik a motýlik "Poetry Life" (Rayher/Jukanshop)
✽ štvorlístok a lienka (Efco/Panta Rhei)
✽ mašlička (Panta Rhei)
✽ štrasové srdiečko (Efco/Panta Rhei)
✽ enjoy the moments (Wycinanka/Hobbyshop)
✽ lepiaci roller (Hobbyshop)
✽ rámik (Ikea)





Update!

Áno, búdky sa mi podarilo zohnať, aj keď myslím, že z každej farby boli tri - vzorovaná, čistá a bodkovaná, ale vďaka aj za toto. Už len chýbalo, aby som objednala výseky z lepenky a dorobila tie ostatné. Aj kvôli tomu som nemohla publikovať video a ďalšie tri to zdržalo tiež. Ak by sa niekomu páčili, tak sú predajné.






Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.