❆ Margaret Sherry - Trimming the Tree ❆

25 decembra


Hoci som tento obrázok dokončila trochu neskôr, ako som plánovala, pridávam ho sem so spätným dátumom, na aký som ho mala naplánovaný. Celý záver pracovného roka sa akosi pokazil a bola som rada, že som vládala prísť domov, nie to ešte na niečom pracovať.


A to som začala vyšívať už v novembri. Aby som ho mala včas a mohla si vyškrtnúť ďalšiu položku, ktorú som si naplánovala ešte v roku 2015. Priebeh som zdokumentovala aj na blogovom Instagrame a asi som s tým pravidelným sledovateľom trochu liezla na nervy, ale čo už. Mne sa tiež nepáči všetko.

Dizajn pochádza z knihy The best of Margaret Sherry, ale bol uverejnený aj v jednom z čísiel časopisu CrossStitcher (nenašla som v ktorom). Nachádzajú na ňom skoro všetky Margaretine postavičky a dajú sa pokojne vyšiť aj samostatne. Podľa obrázku k predlohe by to mala byť "suknička" na stromček, okolo kvetináča, v ktorom je.






Zdroj pozadia na poslednom obrázku: Designed by jcstudio / Freepik


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.