❦ Jesenný veniec ❦

02 novembra


Odhliadnuc od toho, aká je jeseň hmlistá, usmoklená a  pri konci šedá, tak ju milujem kvôli jej farebnej časti, príjemným slnečným dňom, ich kombinácii, či v poslednej dobe kvôli tomu, že môžem vytiahnuť jesenné šaty alebo sukňu a k tomu teplé farebné pančušky, čo som predtým nikdy nerobila, preto si to tento rok tak užívam. 

Keďže je jeseň v plnom prúde, myslím, že je už najvyšší čas sem pridať náš tohtoročný jesenný veniec. Počas piatich rokov života tu boli už tri - dva na stôl (tu a tu) a jeden na dvere (tu). Všetko, čo sa týka jesene nájdete pod záložkou jeseň na bočnom paneli. Hoci boli predtým moje podmienky na bývanie stiesnené, aj napriek tomu som sa vždy pokúsila o nejakú tú výzdobu, aby som si priestor na život zútulnila. Ani teraz, keď už ho mám dostatok, nezaostávam, ibaže sa to v priestore tak trochu rozplynie a nie je to také "preplácané".

Veniec na stôl, ktorý som vyhotovila pred dvomi rokmi nám teraz zdobí stôl v obývačke, len s malou obmenou - miesto sviečky, čo tam bola, je sviečka v sklenom pohári (vanilková F&F), takže sa ju nemusím báť zapáliť. Keďže prvý veniec, ktorý som vyrobila na dvere sa mi nepáčil a rozobrala som ho v podstate hneď, ako sa dal dole, bolo treba na dvere vyrobiť nový. Už len zháňanie potrebných vecí ma odrádzalo, ja sa vždy pri tom tak rozčúlim, keď nemôžem zohnať to, čo potrebujem alebo je to po jednej veci na troch rôznych miestach.

Keďže by ma ako handmade nadšenca hanba fackovala, keby som veniec kúpila, tak som sa do toho predsa len pustila sama. No jasné, aj základ na veniec by som si mohla sama, ale to už by bol asi veniec na budúci rok, lebo by som to pri mojej vyťaženosti nestihla. Na tento veniec som takmer všetko zohnala v predajni Ignis Dekor v Hlohovci. Len tekvička a hnedé bobule sú z iného miesta.Hrozne som vo venci chcela mať tekvičku, ale nezohnala som ju. Veniec som už mala hotový, aj visel, aj video bolo hotové. No nič, tekvička sa nejaká nakoniec našla, prihodila som bobule, veniec som zvesila a dotočila ešte jeden záber. A keď už sme pri tom videu, tak takto nejako venček vznikal :-).


Použitý materiál:
Ignis Decor Hlohovec:
veniec
hortenzie
zelené bobule
halúzka s červenými bobuľami a brečtanom
oranžové bobule (zásoba spred dvoch rokov)
drobné kvietky

Darčeková predajňa Galéria Trnava:
tekvička
hnedé bobule

A hoci sa teraz teším z tohto, už mám premyslený zimný aj adventný a píšem zoznam materiálu (no dobre, základ na vence som už kúpila :-)). Ak by niekoho zaujímalo, na koľko ma vyšiel tento, tak to bolo cca 15 €. Aj to len preto, že na venčeku nebola cenovka, ulakomila som sa na posledný kus a nešla som práve vtedy okolo trojnásobne lacnejšieho... Ale aj tak som rada, že sa našlo všetko, čo som na neho chcela dať :-).









Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.