❆ Adventný veniec ❆

27 novembra


Už asi desať rokov mám ten istý adventný veniec. V klasických vianočných odtieňoch. Pri tvorení jesenného venca som zatúžila spraviť si aj zimný a nakoniec som si povedala, prečo nie aj adventný. Najlepšie taký, aby zapadol do odtieňov našej obývačky 😊. Veď nový domov si to vyžaduje.

Už dávnejšie so narazila na stránku Anjelské stuhy a keď pridali na Facebook vianočný tovar, hneď ako to bolo možné, som spravila objednávku, lebo veľa vecí  sa mi hodilo do mojej predstavy. Objednávka bola ešte v daný deň vybavená, čomu som sa potešila, lebo hneď na druhý deň som už mala mať balíček v rukách a tak som sa tešila, že hneď cez víkend budem tvoriť. 

Hneď som si doma začala vymýšľať varianty, aby som zistila, čo mi prípadne ešte chýba. Nakoniec som ešte dokúpila nejaké vetvičky, či bobule a vymyslela som ešte aj tretí veniec, ktorý mám v pláne posunúť ďalej. Ale dnes, keďže začal advent, si dáme ako prvý práve ten adventný.


Použitý materiál:
prútený veniec Փ25 cm a zelené halúzky(čínsky obchod v Hlohovci, ale veniec sa nájde aj v eshopoch)
trs s bobuľkami, zlatá vianočná hviezda a bodce na sviečky (Anjelské stuhy)
trblietavé šišky (Ignis Dekor Hlohovec)
sviečky (TEDi)
 Celý veniec ma vyšiel cca 10 eur a ešte ho mám aj poda svojich predstáv 😊.

Poznámka: Vianočná hviezda nemala nič, čím by som ju upevnila, tak som na drôtik dala korálik, a prevliekla cez otvor a tým vytvorila drôt na upevnenie. Vo videu to nie je, lebo som vyšla dosť zo záberu, tak som to vystrihla.







Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.