Trick or Treat! (Archie and Spot)

31 októbra


Archie a Spot od Margaret Sherry  sú na mojom zozname už od januára 2015, kedy som si stanovila plán, čo všetko chcem vyšiť. Udalosti však v priebehu roka nabrali veľký spád, všetko sa otočilo o 180 stupňov a na plán nebolo času. Ktovie, či sa mi to ešte niekedy podarí dotiahnuť do konca. Ale aspoň si môžem zo zoznamu vyškrtnúť ďalší bod :-).

Späť k obrázku. Nie žeby som bola fanúšik tohto sviatku, irituje ma, ako sa to tu udomácnilo. Kvôli blogu, ktorý sa vyskytuje aj na poliach zahraničných,  sa tento rok teda budem venovať aj tejto tématike. V knihe "The Best of Margaret Sherry (2011)" odkiaľ tento dizajn pochádza je o týchto dvoch postavičkách napísané, že sú jej najmilovanejšími. Archie je medvedík, Spot je psík. Obrázok patrí do kategórie "quick stitches" a jeho vyšitie trvalo cca 6 hodín a 2 hodiny lemovanie.







Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.