DIY kalendár do diára

05 apríla


Je neuveriteľné, že už máme za sebou štvrť roka a ja som ešte neukázala diár, či niečo do neho. Na to, že mám také „super-truper“ diáre som strašne nezorganizovaná :o). Dnes ale konečne nastáva ten deň, kedy ukážem prehľadný kalendár, ktorý som si vyrobila ešte niekedy v januári.



Účelom bolo mať na začiatku diára aj takýto prehľadný kalendár, kde si môžem zaznačiť všetky sviatky, aby som ich mala pekne pri sebe. Súčasťou toho bolo vyrobiť si cupcake-ové nálepky, ku ktorým som sa za celú dobu bohužiaľ nedostala. Asi by bolo dobré k nim rovno objednať aj nejakú tú novú vysekávačku... Jedny nálepky síce mám, ale nie sú nekonečné a pomaly sa míňajú.


Vtedy som ešte nemala potuchy, ako si ho zladím, takže je taký farebnejší. Inak by bol samozrejme v modro-čierno-striebornom duchu, ako zvyšok. Už som čosi o tom prezradila na Instagrame. Vyhotoviť tento kalendár nebolo ani tak zložité, ako sa vysomáriť z rozloženia. Ak som to chcela tlačiť obojstranne, dosť podstatná vec. Layoutom som sa nechala inšpirovať zahraničnými diármi, obrázky som si buď vygooglila, alebo som použila svoje fotky a snažila som sa ich prispôsobovať danému mesiacu, či obdobiu. Celý kalendár som robila v obyčajnom worde za pomoci tabuliek a tvarov. Ako úvodnú stránku som si vybrala niečo ľudové, je to grafika spravená z motívu výšivky kroju. Chcela som ju nechať farebnú, no nakoniec som ju hodila do modrého tónu, čo ma nakoniec doviedlo k nápadu, v akých farbách budem ladiť celý diár neskôr.





O dosť komplikovanejšie bolo vytvoriť diár na spôsob Erin Condren. Hlavne časovo, veľmi som sa s tým hrala a bude smiešne, ak sním vyrukujem v polovici roka :-D

Pekný deň!



Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Já si vždycky aktivně na konci roku pořídím krásný diář, plánuju, jak si všechno budu psát a na nic už nezapomenu, nebudu chodit pozdě, neprošvihnu ničí narozky a víš co se stane? To, že diář vyndám z kabelky, protože se s ním nebudu přece pořád tahat a když ho mám, tak stejně nemám zase propisku, takže pořád zapomínám a chodím pozdě:) Ale diář mám, to jo :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď toto, to vláčenie potom :-D Ale baví ma ho zdobiť a vyrábať si do neho nové rozdeľovače a podobne :o) Ešte mám pre núdzový prípad jeden menší z nejakého časopisu, ktorý nie je taký náročný na transport a je posiaty lepiacimi papierikmi s poznámkami. Ešte mám okrem tohto Filofax (na okrasu :-D) a vytunený od Dermacolu (ten dávam na Instagram), ktorý mám čisto len na blog, len vďaka nedostatku času nejako stále nestíham to, čo mám v ňom poznačené. Stále dúfam, že ďalší mesiac bude lepšie...

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.