Veľká noc 2016

28 marca


Večer o ôsmej asi písať prianie k veselej Veľkej noci veľký efekt mať nebude, no príspevok bude tak, či tak. Priznám sa, nečakala som, že mi jeho príprava, bude trvať tak dlho. Ráno som sa totiž zobudila s tým, že jednoducho Veľkú noc si nenechám ujsť a musí byť na blogu aspoň niečo. Schválne som hľadala nejaký malý obrázok, hoci mám veľkonočných motívov veľa a väčších. 


Takto som postup dokumentovala na Instagrame. Po kliknutí na obrázok sa ukáže väčší náhľad. Keďže som musela narýchlo hľadať niečo malé, tak som hľadala a narazila som na dizajn, ktorý vytvorila Daniela. Pôvodne som chcela zajačika s vajíčkami, no zajačik tu bol minulý rok a tak som ho vymenila za káčatko, ktoré sa tu objavilo zase rok pred tým (alebo to bolo húsatko? :-) )


Neodpustila som si zopár detailov, veď som vyšívala opäť po štvrť roku. Nemám teraz toľko času, ako kedysi a veľmi mi to chýba. Snažím sa vždy si dať do plánu, že aspoň jeden musím, ale realita je taká, že cez týždeň nevládzem a cez víkend dobieham zameškané...



V pôvodnej výšivke boli lístočky, ja som ich zamenila za francúzske uzlíky. A vôbec to nedopadlo zle. Až na tie finálne, kedy sa mi akosi prestalo dariť, to išlo s nimi hladko a po dlhom čase som bola s nimi spokojná.




Dúfam, že ste prežili krásny predĺžený víkend a veselé sviatky a že nebolo veľa vody :-))).

Pekný zvyšok večera!


Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Welcome Suzi! I am pleased that my pattern liked. Beautifully you have done it! Thank you for visiting my website and greet!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much, Daniela. You are very clever and you do a great job, so many lovely designs and beautiful cards, I really adore you.

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.