Crelando Crafty Paper Sets

24 októbra


Pred pár týždňami bola v Lidli akcia na tieto "super crafty" vecičky od Crelanda. Mala som ich na zozname, za tú cenu (7 €) ... Spolu s nálepkami a lampou. Lampu som kúpila, no nálepky a vysekávačky nedorazili, hoci bola na ne akcia. Až niekedy neskôr, len ja som tam už bohužiaľ cestu nemala. Spomenula som ich pred sesternicou, že potom mali a na druhý deň som ich už mala. Našla ich v Trnave. Nakoniec som sa rozhodla pre zelený set. Doma som zistila, že ono to vlastne je embosovací set, čo ma potešilo ešte viac, lebo nič také som ešte namala. Hovorím, že veď som tam videla napísané vysekávačky a hehe, áno, to ten fialový set boli vysekávačky :-)


Narýchlo som hodila večer info na Facebook, lebo sú teraz v akcii za 5 €. Vlastne tak som prišla k tomu druhému setu :-). Dostala som echo (opäť od sesternice) a ešteže mám po ceste na Mlynské Nivy jeden Lidl :-))). Dnes som ešte natočila krátke video, dofotila zopár fotiek a snáď sa všetky od štvrtka neminuli, takže ak by mal niekto záujem... Alebo možno o rok bude akcia znova a článok sa tu nestratí :-).


Zelený set pozostáva z "kliešťov", do ktorých môžete vložiť 10 rôznych vzorov. Celé je to plastové, takže sa nechám prekvapiť, aká bude životnosť. Nižšie na obrázku sú vzory, ktoré set obsahuje. Vytláča ich veľmi pekne, na mäkkom papieri to ide samozrejme hladko, aj keď pri zlom uchytení papiera trochu pokrčí okraj. Vhodnejšie je to na výkres, kde vynikne vzor ešte krajšie. Ja myslím, že vo videu a na fotkách je jasne vidno manipuláciu, tak ju opisovať ani nebudem :o). Som rada, že vo videu sa mi podarilo krásne zachytiť vystúpenú časť, ktorou sa embosuje.















Fialový set je vyrážací. Obsahuje to isté, niektoré vzory sú rovnaké ako pri zelenom bratovi. Hladko presekol papier, iba delfín robí trochu odzobané okraje na mäkkom papieri. Teraz tak pozerám, že som zabudla na ukážku na výkrese :-/. Oba sety sú upratané v praktickom kufríku, takže sa mi budú ľahko skladovať. Uvidíme, čo najbližšie s nimi vytvorím :-).












Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.