Y, Z (Lesley Teare´s ABC Sampler Mystery SAL)

01 septembra


Posledný diel tajomného SAL som bohužiaľ v danom mesiaci nestihla dokončiť. Ale mohlo to dopadnúť aj horšie, že :-D. Záver pozostával z posledných dvoch písmeniek a bonusu na vyplnenie priestoru. Na výber bolo z dvoch domčekov, včielok a motýľov. Bolo to ťažké rozhodovanie, no nakoniec som sa rozhodla pre motýle. Ale aj ja pridám malý bonus a určite sa tu objavia aj ostatné dizajny. 
Trochu ľutujem, že som v polovici "samplera" nevynechala miesto a nespravila to symetricky, ale čas už nevrátim.  Och, ako aj malá kanava, ktorú som najprv odstrihla príliš veľkú a potom mi na okrajoch chýbalo... Bola to moja prvá takáto akcia postupovala som viacmenej podľa inštrukcií, ak sa náhodou ešte do nejakej zapojím, pokúsim sa o nejaké originálnejšie prevedenie :-). V skupine  vytvorenej pre túto udalosť som ich zopár videla a veľmi sa mi páčili. 

Takže nech sa páči,  tu je juka a cínia a zvyšné písmenká tututututu a tu.

✄ ✄ ✄

The last part of mystery SAL is here. I unfortunately didn´t catch to complete it in the August but it could be worse :-D. The last row consists of two letters and bonus design. Lesley offered two houses, bees and butterflies. It was hard but I finally decided for butterflies. I´ll add a little bonus, too. The next design will be on my blog in the future.
I regret a little bit my step in the middle row of sampler. I think I should to do it symmetrically and stitched only two letters and put the bonus on either side. Oh, and the small canvas... I first cut it too much and then to small without enough space on the edges :-/. It was my very first SAL and I hope the next I´ll do more originally. I saw in the SAL group a couple of originals.

So here you are, here's a Yucca and Zinnia and another letters hereherehereherehere and here.











Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.