Narodeninové víly: Máj

21 mája


Zuzka bola pilná včielka posledné týždne ale trochu je nezostalo času na blogovanie. No včera večer som si konečne sadla k rozrobenej víle a urobila lemovanie a dnes som sa pustila do abecedy. Cez víkend sa chystám na Tradičné umelecké remeslá do Piešťan, tak snáď budem stíhať všetko tak, ako by som si to želala a pripravím nejaké príspevky. Čaká ma vďaka dvom zanedbaným (blogo)týždňom celkom dlhý "to do list".

Predloha na májovú vílu sa dá stiahnuť tu. Páči sa mi, ako kalendár pomaly rastie, veľmi sa mi páči toto postupné vyšívanie a ani som sa nenazdala a nabudúce už budem mať polrok za sebou :-). K máju patrí konvalinka. Tá sa v máji objavila aj minulý rok sa tu. Milujem vôňu tohto kvietku. 

Január ♦ Február ♦ Marec Apríl

✄ ✄ ✄

Suzi was a busy bee the last weeks but unfortunately she hadn´t a lot of time for blogging. Well, yesterday I finally did a backstitching of May fairy. Today I started to work on the next letters of mystery sampler. I will go to Folk crafts event in Piešťany on Saturday so I hope, my plans will be successful and I´ll prepare some blog posts. Because of the last two weeks I have a very long to do list.

You can find the chart for May fairy here. I like how the calendar is growing, I like this style of gradual stitching. It will be a half on the next month :-). This month belongs to the lily of the valley. It was the same the last year here. I love the smell of lily of the valley.

JanuaryFebruary ♦ March April




Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

2 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.