Diár 2015 - Update 1

14 apríla


Diár, ktorý som si na tento rok kúpila, som predstavila minulý rok v tomto príspevku. Za tú dobu som si prispôsobila podľa seba. Na začiatok som vymenila náplň, čo tam bola za náplň do Filofaxu. Rozmery dierok sedeli a ich rozvrhnutie mi vyhovovalo viac. Bledšie riadky a hlavne mená. Tým pádom mi bola náplň, vrátane tej na rok 2016 na nič, ale keďže tie filofaxové nie sú prehnane drahé ako ich obal, tak to až tak nevadí.


Chvíľu po tom, ako som napísala úvodný príspevok, som zlikvidovala čierne rozdeľovače. Je na nich fajn, že sú pevné, ale tá čierna ma v mojom farebnom svete dosť iritovala. Tak som si zobrala pásky a okraje oblepila. Okolo nápisu som pásku vyrezala a hneď sa mi na to lepšie pozeralo. Bodkovaný vzor mám veľmi rada.


Páska bola aj z druhej strany, aby pri obrátení stránok opäť nekričala čierna.


Úvodný rozdeľovač som ozdobila zlatými filigránovými nálepkami. Bordúry hore a dole sú z papiernictva Panda v Hlohovci (vľavo dole), ostatné nálepky sú zo sady z Lidla. (Crelando). Keďže ja motýle veľmi ľúbim, tak to bola viacmenej jasná voľba :-). Z rovnakej sady je aj strom s vtáčikmi, ktoré som umiestnila pod vrecká na boku.




Aby som mala pri sebe aj lepiace papieriky, keby bolo treba niečo zvýrazniť, tak som si z úvodnej stránky kalendára spravila toto :-))). Väčšie, menšie, metalické zlaté a strieborné, či farebné vlajočky (Lidl). Najradšej používam práve tie farebné, hoci má text tendenciu rozmazať sa, keď píšem gélovým perom.


Časom som vymenila aj upravené čierne rozdeľovače, s ktorými mám zase iné plány a vyrobila si jarnejšie. Písala som o nich tu a jediná nevýhoda je, že nemám laminovačku, aby som ich spevnila a ochránila pre kávou. Bohužiaľ, stalo sa a trochu som musela jeden zachraňovať. Našťastie som dostala jeden nápad a mám v pláne výrobu ďalších, snáď už budú bezpečnejšie.





Hlavný zoznam úloh na týždeň som predstavovala tu. Nachádza sa na začiatku diára.


Najviac sa teším z mojich záložiek z gombíkov. Písala som o nich v tomto príspevku.



Poznámkový blok, ktorý som v úvodnom príspevku zabudla ukázať som ozdobila páskou z Lidla a dievčatkom Gorjuss.


Vzadu som trochu zredukovala strany a vložila som si tam menší zoznam úloh. Tento sa dá zohnať ako voľne stiahnuteľný tu u Andrei.


No a vo vreckách mám záložky, zopár washi pások, ešte nejaké tie lepiace papieriky a vizitky blogov. A pod nimi vo veľkom vrecu mám zopár nálepiek.


Sovičkové pero som si ukoristila v Albi v Nitre v Mlynoch :-).


Ešte stále to nie je ono, ešte stále som nedospela do štádia, kedy mám celé stránky polepené, či pokreslené, ale postupne si ho vylepšujem, ako sa dá. Občas je počarbaný viac, občas menej, ale keďže nechcem fotiť osobné veci, tak pridávam počiatočné fotky zo začiatku týždňa. A tu sú, do budúceho týždňa ich budem pridávať na Instagram pre tento blog.
















 

Jednotlivé týždne majú svoju nástenku na Pintereste
 

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.