‎Lesley Teare: ABC Sampler Mystery SAL

16 februára


Dnes výnimočne bude krátky príspevok. Zajtra bude podľa plánu ten, ktorý som na sekundu omylom publikovala už včera, ale dnes len krátka informácia. Netušila som, že sa mi podarí zohnať takmer všetky mulinky a budem môcť začať už dnes. Ako keby som toho nemala v pláne dosť, zapojila som sa do hromadného vyšívania abecedy od Lesley Teare. Nechala som sa zlákať z jednoduchého dôvodu - zdieľame rovnakú vášeň a tam sa mi nikto nebude posmievať za tento môj koníček. Celé to bude prebiehať v jednej uzavretej skupine na Facebooku, kde budú uverejňované predlohy a tu budeme pridávať naše práce. Nie je to nijako časovo obmedzené, pätnásteho v mesiaci bude zverejnená predloha a môžme začať. Obrázky sú maličké, takže to bude niekoľkohodinová záležitosť, čo je super. Teším sa, kedy pridám prvý update :-). Je dosť možné, že sa pri tejto téme objaví aj nejaká tá angličtina, vzhľadom na komunitu.

► Tak a teraz počiatočný stav ◄


► A finálny stav 1.9.2015 ◄


UPDATE: Všetky časti nájdete tu

► A, B, C, D
► E, F, G, H
► I, J, K, L
► M, N, O, P
► Q, R, S, T
► U,W,W, X
► Y, Z

Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.