Deň otcov 2014

15 júna


Aby oteckovia nezávideli, tak aj im, ako ku Dňu matiek, venujem príspevok k ich dňu, ktorý sa slávi od roku 1990 tretiu júnovú nedeľu aj u nás.



"Make your dad feel like a star by stitching him one of Angela Poole´s stylish design - he´ll feel like he´s topping the bill!"

Do rany mi prišlo "Friday freebie" časopisu Cross Stitch Collection, lenže ja som na to zabudla a tak som vyšívala na poslednú chvíľu. Jedná sa vlastne o sériu štyroch motívov na pohľadnice, ale symbolicky som spravila len jeden. Je to po anglicky, som si vedomá, ale nenašla som nič slovenské a toto bola rýchla záležitosť. V tej rýchlosti som omylom nachystala žltú miesto zelenej perlovky, ale keďže nebolo kedy prerábať, nechala som to tak a aspoň výkres som dala zelený...
Oteckom pripíjam pohárom bazového sirupu a "najockom" na svete :-)







 Pekný zvyšok nedele prajem!



Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.