♒ ♅ Vodnár (Projekt 2014: 2/40) ♅ ♒

21 januára


Dnes som tu s druhou časťou môjho "malého" projektu, ktorý som si naplánovala na tento rok.



Vodnár

"Pevné, mužské a vzdušné znamenie ovládané Uránom. Vodnár v sebe spája nepoddajnosť pevného znamenia, družnosť a nespútanosť vzdušného živlu, s dogmatizmom Saturna a individualizmom Urána. Dáva svojskú, nevypočítateľnú až rebelantskú povahu, plnú protikladov, ktorá miluje slobodu, originalitu a pokrok."
(http://www.zverokruh.sk)

Toľko krátka charakteristika tohto znamenia. Ja viem, že Vodnár nie je prvým znamením zverokruhu, ale až jedenástym, ale keďže by mi to nesedelo v pláne, tak som si to trošku prispôsobila. V každom prípade, Vodnár tu bude s nami od dnes do 19.2. :-)

Rozhodovala som sa medzi viacerými predlohami, nakoniec mi to nedalo a pre jednoduchosť a rýchlosť vyšívania som sa rozhodla opäť pre Margaret Sherry. Sľubujem, že ďalší diel už mačací nebude. Včera som si konečne zohnala mulinky a tak sa môžem veselo pustiť do práce. Bude to niečo nové, ešte som tu od tej dizajnérky nič nemala :-)

Veľkosť obrázka je 49x50 krížikov a bol skutočne bleskovo hotový :-) Olemovanie som spravila kvôli foteniu, priestor bol príliš prázdny :-/ A ďakujem sesternici za záchranu, vďaka nej som mohla použiť ako pozadie obrázok zverokruhu :-).










♒ Pekný deň! ♒


Mohlo by sa páčiť

6 comments

  1. Tohle se mi moc líbí a víš proč? Protože to je moje znamení, ale musím říci, že v některých horoskopech i Ryba ale sama se považuji za Vodnáře :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada, Hanka :-) myslím, že si tu príde na svoje znamenie v priebehu roka každý. to moje príde až pri konci roku :o)

      Odstrániť
  2. Hello, it is very beautiful. Please can you help me? i am this sign , where can I buy this crosstitch please? I like so much
    thank you
    Marie from Egypt
    marie-paule.vb@wanadoo.fr - http://marieluxor.canalblog.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hello and thank you :-)
      For example on e-bay (http://ebay.eu/1feSBqu)

      Odstrániť
    2. merci à vous, je vais aller voir! bon dimanche

      Odstrániť
    3. ;-) Have a nice Sunday
      (Bon dimanche sounds so nice ♥)

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.