Púzdro na vejár

23 februára

Vždy sa mi len tak povaľoval v taške. Párkrát to schytal chudák peňaženkou alebo diárom. A tak, aby som si ho nezničila a neprišla o neho, spravila som si na neho púzdro. Vlastne dve... Nevedela som sa rozhodnúť. Takže keď jedno zašpiním, vymením ho za druhé a nemusím čakať, kým bude čisté.

Vejár musí byť v mojej povinnej výbave koncom jari a v lete. V klimatizovanom priestore mi ho treba nie je, problém nastáva, keď sa dostanem mimo neho.

Mala som dosť veľký problém vybrať také malé obrázky a to mi verte, že som mala kde hľadať, pretože mám toho neúrekom. Nakoniec som úspešne našla menšie obrázky, ktoré mi zároveň vyhovovali, v časopise Výšivka. No a nastal spomínaný problém, že som sa nevedela rozhodnúť. Milujem motýlikov, ale pandy sa k môjmu vejáru s kvetmi sakuri hodia viac. A tak mám oba. Jeden v oranžovom duchu a jeden v zelenom.

Pozostáva z dvoch dielov - jeden vyšívaný a jeden látkový, krajky a v jednom prípade aj stužky (na zatváranie). Jeho rozmer je 5,5 x 22 cm. Šírka krajky je 1,5 cm za normálneho stavu, takto prišitá má 1 cm. Dĺžka krajky bola 1 m, poskladaná je na malé volániky.
Postup nič zložitého, tie dva diely prišité rubom k sebe, pričom medzi ne je všitá krajka, ktorú som si vopred prichytila k vyšívanému dielu. Hore je zalomené a zašité miesto pre stužku. Vrecko po dokončení obrátené na lícovú stranu.

Materiál:
oranžová látka - OD Tesco, Kamenné námestie (asi tak spred 5 rokov), zelená - Dária Trend, Hlohovec
krajka - Galantéria Hlohovec
stužka - tá sa mi motá aj s ostatnými medzi šicími pomôckami
drevené koráliky - DaVinci, Nitra
mulinky alebo perlovky









Ospravedlňujem sa za trochu rozmazané fotky na konci, pokazil sa mi fotoaparát a nezaostruje. Nejako som to zdokumentovať ale musela, tak som ho trochu potrápila.

Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Si robíš srandu, že používaš vejáre. waw. Ja mám dva vejáre a milujem ich, ale je mi blbé niekde pobehovať a vejárovať sa :( Aj keď sú teploty ako na hovado prídem si ako dilinko, takže ja sa vonku topím ako dili a oni mi trčia doma. Buď vystavené alebo zahrabané v šuflíku. Závisť, ale po prečítaní tohto článku to asi skúsim aj ja ísť medzi ľudí s vejárom. Možno to čumenie nie je, že preboha čo to má, ale závisť, že aj ja chcem studený vzduch :D
    Inak veľmi pekne. Mne by sa páčili tie motýle. Dobrý nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale čo siiii :-D ja to vidím bežne, v lete do busu bez vejáru ani na minútu :-D a keď nejakej zbadám nie takýto obyčajný, ale nejaký pekný čipkovaný, ešte len to je závisť :-D a kľudne ho používam aj počas chôdze, či čakania, to nie je nič, za čo sa treba hanbiť :-)))
      a ďakujem :-)

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.